Po  Dolenjski , Štajerski  in nato na morje
1989

17-18. 08.

S sodelavcem Miranom sva se dogovorila  za dvo dnevno kolesarjenje. Izbrala sva pot do Novega mesta in nazaj. Na mojo par dni staro Rogovo kolo sem naložil nahrbtnik in se odpravil iz Zidanega Mosta proti Hotemežu, kjer se mi je pridružil Miran. Pot naju je najprej vodila do Sevnice, nato skozi Mokronog in Trebnje, kjer sva naredila krajši postanek.  Po počitku sva nadaljevala do Ivančne Gorice in se v  Žužemberku ustavila za kosilo in daljši počitek. Nadaljevala sva ob  Krki, skozi Dolenjske Toplice, Stražo, do Novega Mesta, kjer sva prespala v hotelu Metropol.

111 Km

Pri Miranu doma

Drugi dan pred hotelom v Novem Mestu

Drugi  dan, po zajtrku in kavici,  sva  nadaljevala  pot skozi Šentjernej, do Kostanjevice, kjer je sledil počitek. Nato naprej skozi Čatež, Brežice, do  Krškega, kjer je bil daljši premor za kosilo. In še zadnji del poti: do Sevnice in naprej do Miranovega doma, na Hotemežu.  Pri Miranu sem se ustavil in po nekaj urnem počitku nadaljeval domov do Zidanega Mosta.

-- Na kolesu sva bila kar v navadnih oblačilih .... nahrbtnik je bil na kolo privezan z navadno špago ... Miran je imel mehanski števec, ki je bil povezan z zajlo ---

87 KM

20 - 21. 08

Ostalo mi je še nekaj dni dopusta in sosed Robi je predlagal, da bi še midva naredila dvo-dnevno turo, ampak v drugo smer. Tako sva naredila načrt za pot do Maribora, ob Dravi do Dravograda in po drugi strani domov. Naslednje jutro sva  krenila na pot in že v Celju naju je predrta zračnica na mojem kolesu prisilila k prvemu postanku.  Naslednji,  vnaprej  načrtovan  oddih, je bil v Slovenski   Bistrici.  Pot  sva  nadaljevala skozi Maribor, kjer sva se malo ustavila in si ga malce ogledala. Nato  sva  pot nadaljevala do Selnice ob Dravi,  kjer  sva  prespala v penzionu ERIKA. Naslednje jutro po zajtrku sva krenila po dolini Drave, skozi  Dravograd,  do Slovenj  Gradca,  se  odpočila  in nahranila  ter  se preko Velenja in Celja proti večeru vrnila domov.

1.dan

2. dan

104 KM

138 KM

25 - 31. 08

Nekaj dni v službi in zopet par dni dopusta. Prijatelj Ivo mi je predlagal, da ga lahko obiščem  v počitniškem domu v Crikvenici. Kolo sem naložil na vlak in se znjim odpeljal do Reke. Od tam pa s kolesom do Crikvenice, kjer sem ostal tri dni. Domov  sem  se vračal s kolesom.  Prvi dan sem uspel prikolesariti  do Postojne, kjer sem  prespal v motelu. Še en dan sem potreboval od Postojne do doma, kamor sem prikolesaril zvečer.

To je bilo moje prvo leto potovanj s kolesom. Sklenil sem, da ne bo tudi zadnje.